مثلا وقتی درس می دهد، کارهای جدید بکند (!) ، فقط متن درس را نخوانیم یا فقط درس را نگوید؛ کمی هم از ما بپرسد و بخواهد ما هم در درس دادن مشارکت کنیم.
مهم ترین چیز به نظرم این است که او خوب درس بدهد؛ سوالات مهم درس را بگوید و هر قسمت از درس را می گوید همان لحظه دوره کند تا مطمئن شود، همه یاد گرفتند.
همه ی ما دانش آموزان دوست داریم معلممان کم مشق بدهد، اما معلوم است که برای اینکه درس را خوب یاد بگیریم مشق می دهند ولی باز هم کمتر باشد تکالیف!
یک چیز مهم دیگر این است که هیچکس دوست ندارد معلم به دیگری بیشتر اهمیت بدهد و با او صمیمی تر باشد، پس ما از معلم انتظار داریم همه را به یک اندازه دوست داشته باشد و بین دانش آموزان فرق نگذارد.
زنگی کوتاه است ........ما را در سایت زنگی کوتاه است ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97